پرش لینک ها

کاشت مو، ابرو و ریش در بهار

یکی از مهمترین عوامل زیبایی در چهره انسان داشتن موهایی سالم و طبیعی است.

برخی از افراد به دلایل مختلفی از جمله وراثت و برخی از بیماری ها، دچار ریزش موی بیش از حد، کند شدن روند رشد مجدد موها و به طور کل طاسی می شوند که این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می شود.

کاشت مو می‌تواند جایگزینی برای موی از دست رفته در این افراد باشد و مشکل طاسی را درمان کند.

در کلینیک بهار کاشت تنها به موی سر خلاصه نمیشود و اگر پس از معاینه توسط پزشک نیاز داشته باشید می توانید کاشت ابرو و یا کاشت ریش نیز انجام دهید.

رسیدگی های پوست
کاشت مو

کاشت مو روشی درمانی است که در آن جراح پلاستیک یا پزشک متخصص پوست و زیبایی شما فولیکول‌های مو را به ناحیه طاس سر شما منتقل می‌کنند. در این روش جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر به جلو یا بالای سر حرکت می‌دهد یا از روش پیوند مو استفاده می‌کند.

نتایج حاصل از کاشت مو ممکم است در افراد متفاوت بوده و ممکن است هر فردی نسبت به یکی از روش‌های کاشت مو نتایج بهتری داشته باشد. انواع روش‌های کاشت مو شامل روش‌های، (F.U.T)، (F.I.T)، (S.U.T)، (H.R.P)، (MF.I.T) می‌باشد که بسته به تشخیص پزشک یا جراح زیبایی به شما پیشنهاد می‌شوند. با توجه به حساسیت این عمل توصیه می‌شود بهترین کلینیک کاشت مو را برای انجام این کار انتخاب کنید.

در حین انجام کار ناحیه ای که از سر که قرار است در آن قسمت مراحل کاشت انجام شود، توسط بی حسی موضعی بی حس می شود. بنابراین شما دردی را احساس نخواهید کرد و تنها ممکن است مقداری فشار یا حرکت را احساس کنید.

با ما تماس بگیرید

+

کلینیک بهار در فضای مجازی

مسیریابی

تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، ابتدای بلوار مرزداران، پلاک ۲۰۲ ، مرکز جراحی بهار، طبقه اول

روزهای کاری

شنبه تا چهارشنبه: ۹ صبح الی ۸ شب

پنج شنبه ها: ۹ صبح الی ۶ بعدازظهر

کلینیک بهار را بیشتر بشناسیم

کلینیک پوست، مو و زیبایی بهار یکی از مجهزترین و مدرن ترین کلینیک های تهران در حوزه ی خدمات تشخیصى-درمانى و تخصصى پوست و مو، زیبایى و لیزر می باشد که با بهره مندی از دانش متخصصین باتجربه و همچنین استفاده از جدیدترین تجهیزات، باکیفیت ترین خدمات را به مراجعین عزیز ارائه می کند.

This website uses cookies to improve your web experience.